Social Icons

sâmbătă, 11 februarie 2012

Femeia a fost facuta pentru a fi iubita


Sursa imagine: http://quotediary.me/

Femeia a fost creata din coastele lui Adam ( din coasta lui ), nu din picioarele lui - ca sa fie calcata in picioare, nu din capul lui - ca sa domneasca peste el, ci dintr-o parte (din coasta lui ) - ca sa-i fie egala, sub bratul lui - ca sa fie protejata si aproape de inima lui - ca sa fie iubita .. 
Autor necunoscut

Mi-a placut mult acest citat. De ce? Pentru ca releva un mare adevar: femeia a fost facuta pentru a fi iubita, nu pentru a fi folosita, nici pentru a fi injosita. Nu am sa dezvolt acum nici acest aspect, nici cel al supunerii, pentru ca sunt subiecte complexe, extrem de dezbatute. Probabil am sa vorbesc despre ele pe parcurs. Despre supunere si iubire am postat ceva de curand; puteti citi aici: Relatia supunere - dragoste in casnicie
Meditati la acest citat. Aplicati-l. Dragostea fata de iubitul nostru Dumnezeu se vede si din modul in care ne raportam la aproapele nostru. 

Vă dau o poruncă nouă: Să vă iubiţi unii pe alţii; cum v-am iubit Eu, aşa să vă iubiţi şi voi unii pe alţii.
Ioan 13:34

2 comentarii:

Contribuie. Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates